Jesteś tutaj: Strona główna > Wspólpraca z zagranicą > Słowacja

Zazriva

Współpraca ze szkoła w Zazrivie trwa już od kilkunastu lat. Na przełomie tego czasu uczniowie ze Słowacji brali udział w wyjazdach szkoleniowo - wypoczynkowych organizowanych przez Szkolne Koło Ligi Morskiej i Rzecznej do Szczecina, Wolina, Pucka oraz wzdłuż górnego  odcinka rzeki Odry. Brali udział w warsztatach ekologicznych na terenie Polski ale i rownież organizowali je u siebie, na terenie szkoły i w jej okolicach. Dużą atrakcją  był również udział uczniów ze Słowacji w Zlocie  Jungów w Kołobrzegu. Przedstawiciele szkoły z Zazrivy wzięli udział w obchodach 100-lecia naszej szkoły.

Klasa 2c w Strecnie

W nagrodę z konkursu międzyklasowego, który się odbył w zeszłym roku szkolnym klasa 2c pojechała na wycieczkę do Strečna  na Słowację. Odbyła się ona w dniach 21-23.10.2011r.
     Pierwszego dnia dotarliśmy na miejsce ok. godz. 20.00  i przenocowaliśmy w pensjonacie „IRENKA”. Po zjedzeniu kolacji każdy z uczestników dostał pokój. Na 2 dzień rano zjedliśmy śniadanie po którym wyruszyliśmy w góry Vratna. Widoki były piękne. Następnie wróciliśmy do pensjonatu gdzie czekał na nas ciepły obiad. PO posiłku wyruszyliśmy do Domu Kultury gdzie występowały dziewczyny. Z ciekawością obejrzeliśmy wszystkie występy. Następnie wróciliśmy na kolacje po której odbyła się dyskoteka. Na następny dzień rano po zjedzeniu śniadania zmuszeni byliśmy do spakowania swoich rzeczy. Następnie  zwiedziliśmy dom pewnej babci która  tkała ubrania i nie tylko z różnych materiałów.  Na koniec wszyscy uczestnicy płynęli rzeką. Po wszystkich rozrywkach czekał na nas obiad i niestety powrót  do domu. Do Jaworza dotarliśmy ok. 15.00.
     Mam nadzieję że  się wszystkim podobało i że szkoła ufunduje więcej takich wycieczek.